Opublikowano 29-06-2023
Ogłoszenie przetargowe z dnia: 29.06.2023
Zamawiający:
Przychodnia Akademicka Sp. z o.o.
ul. Łużycka 5
44-100 Gliwice
NIP: 631 239 74 99
tel. 32 231-43-01
Zamawiający ogłasza postępowanie przetargowe pt.:
Wdrożenie systemu digitalizacji dokumentów podpisywanych przez pacjenta
w ramach realizacji projektu
„Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia
(akronim „e-usługi POZ”)”
a w szczególności:
dostawa i wdrożenie systemu do automatycznego tworzenia dokumentacji medycznej w formie elektronicznej (dalej: System). System ma umożliwiać digitalizację pisma odręcznego.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
• Dostawy sprzętu umożliwiającego wykonanie funkcjonalności Systemu – ekrany dotykowy (2 sztuki)
• Instalacji i wdrożenia systemu automatycznej digitalizacji dokumentacji w jednostce Zamawiającego zintegrowanego z oprogramowaniem medycznym WMS Mediqus opracowanym przez Gabos Software Sp. z o.o. w Katowicach..
• Przeprowadzenia odpowiednich szkoleń w zakresie administrowania i użytkowania Systemu.
• Świadczenia usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim dla wszystkich przekazywanych licencji na System przez okres minimum 12 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim zgodnie z trybem:
Zasady konkurencyjności opisanej w pkt. 6.5.2. Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z wyłączeniem obowiązku publikacji zapytania ofertowego w bazie konkurencyjności – z którymi można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego bądź na stronie internetowej Zamawiającego – www.przychodniaakademicka.pl – załączone do dokumentacji przetargowej.
Kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
Dodatkowe wytyczne:
Termin składania ofert: do 10.07.2023 r.
Ofertę proszę wysłać na adres it@przychodniaakademicka.pl
lub na adres: Przychodnia Akademicka Sp. z o.o., ul. Łużycka 5, 44-100 Gliwice
Termin realizacji zamówienia: do 31.08.2023 r.
Brak możliwości składania ofert częściowych.
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Przychodnia Akademicka Sp. z o.o. osobowo lub kapitałowo.
Kryterium wyboru: najniższa cena.
Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników nastąpi 10.07.2023 r. i zostanie ogłoszone na stronie internetowej.
Wdrożenie realizowane jest w ramach grantu Wdrożenie e-usług w placówkach POZ (POIS.11.03.00-00-0074/22) – Nabór nr 1/POZ2-REACT/2022 , szczegóły i wytyczne na stronie Fundusze Europejskie dla Zdrowia Nabór placówek (zdrowie.gov.pl)
Pliki do pobrania:
Załącznik nr 1 do Umowy Szczegółowy opis do przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do Umowy Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 do Umowy Wzór umowy powierzenia danych
Załącznik nr 4 do Umowy Klauzura informacyjna
Załącznik nr 5 do Umowy Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków